Performing Solutions

Oferujemy efektywne, sprawdzone i innowacyjne, rozwiązania dla przemysłu spożywczego.
Portfolio Griston obejmuje stale poszerzającą się gamę surowców oraz przemysłowe linie produkcyjne, urządzenia i maszyny dla branży spożywczej.
Griston Technology realizuje projekty automatyzacji procesu produkcyjnego ściśle dostosowane do indywidualnych potrzeb klienta i specyfiki produktów. Oferujemy kompleksowe linie produkcyjne i systemy, ale także pojedyncze maszyny i urządzenia.
Griston Ingredients to doskonałe jakościowo innowacyjne surowce pozwalające tworzyć produkty dopasowane do aktualnych trendów rynkowych.

Nasi klienci

Griston Technology

Automatyzacja produkcji
Maszyny
Kompleksowe linie technologiczne

Griston Ingredients

Bloki enzymatyczne
Enkapsulowane dodatki funkcjonalne
Naturalne aromaty i konserwanty

Griston Research

Innowacje produktowe  
Ocena sensoryczna i odpowiedź na oczekiwania klientów
Badania kliniczne

Jesteśmy wyłącznym przedstawicielem na rynku polskim renomowanych firm międzynarodowych producentów maszyn i urządzeń, współpracujących z największymi markami i najnowocześniejszymi zakładami produkcyjnymi zlokalizowanymi na całym świecie.
Globalne doświadczenia dają nam możliwość przenoszenia najefektywniejszych rozwiązań i innowacji technologicznych na rynek polski celem zwiększenia konkurencyjności naszych klientów.
Łącząc wiedzę i doświadczenie obu pionów Firmy (surowce i technologie) nasi klienci korzystają z doradztwa w zakresie kreowania nowych koncepcji produktowych, opracowywania receptur zgodnie z trendami, rebrandingu produktów, znajdowania efektywności kosztowych, a także wprowadzania nowych lub usprawniania istniejących procesów produkcyjnych.
Nasza działalność koncentruje się na rynku przemysłowym i skierowana jest do producentów poszukujących wydajnych rozwiązań optymalizujących produkcję i zapewniających najwyższą jakość wytwarzanych produktów.

Część naszego międzynarodowego zespołu współpracuje z klientami w zakresie przeprowadzania badań i rozwoju dla już istniejących, jak i nowych produktów. Wspólne działania mają na celu przygotowanie produktów pod kątem ekspansji na rynki zagraniczne, dopasowanie obecnego portfolio do nowych trendów i udoskonalenie wyrobów pod kątem wyników badań konsumenckich.